Onze dienstverlening tijdens de coronacrisis

Uiteraard staan we ook in tijden van corona voor je klaar. Wel hebben we onze dienstverlening iets aangepast. Dat doen we in het belang van de gezondheid van onze medewerkers, van jou en die van anderen.

Let op: onderstaande informatie is voor huurders die hun woning rechtstreeks huren bij Heimstaden. Huur jij via een van onze externe beheerders? Dan kun je voor service- en reparatieverzoeken terecht bij je beheerder:

  • MVGM
  • Zeilstra
  • Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 23 juli 2020, om 16.20 uur.

Gezondheid eerst

Als een van onze medewerkers of onderhoudspartners langskomt, vragen we je rekening te houden met het volgende:

  • Onze medewerker zal je geen hand geven.
  • Onze medewerker zal te allen tijde anderhalve meter afstand van je houden.
  • Bovenstaande twee maatregelen lijken misschien niet vriendelijk, maar dat maken we goed met een glimlach. :)

Ook gaan onze medewerkers alleen aan het werk als zij of hun huisgenoten in de afgelopen 48 uur geen verkoudheids- of griepklachten hadden. In het belang van ieders gezondheid, vragen je vriendelijk om ons ervan op de hoogte te stellen als iemand in uw gezin in de afgelopen twee dagen dergelijke klachten vertoonde.

Wat doet Heimstaden nog meer tegen corona?

Bij Heimstaden doen we er alles aan om onze medewerkers, klanten, partners en anderen te beschermen tegen de verspreiding van het coronavirus/COVID-19. Meer weten?

Lees meer